Регіональний інформаційний центр "Карпати"
enruuk

Маршрут: с. Невицьке – г. Соколець (Соколич)- с. Невицьке
Початок маршруту: с. Невицьке, Ужгородський район
Особливості маршруту: маршрут в основному проходить лісовим масивом
Протяжність маршруту: 29,7 км
Тривалість маршруту: 12 годин (дводенний)
Висота вершини г. Соколець: 812 метрів над рівнем моря
Максимальний вертикальний підйом від початкової точки: 833 метри
Сумарний вертикальний підйом: 1108 метри
Рекомендований період року: весна – осінь
Додаткова інформація: наявність мобільного зв’язку. На маршруті 2 джерела

Маршрут починається із зони відпочинку “Невицьке”, поблизу села Невицьке, і проходить вершинами гір Анталовецька Поляна, Світильник, уздовж хребта Синаторія. Туристичні стежки прокладені серед лісових масивів буку, граба, явора, стрімких підйомів і прекрасних гірських лук. Дорогою зустрічаються невеликі гірські струмки, скелі і кам’янисті утворення. У цих місцях на втіху туристів зустрічаються гірські джерела з холодною і прозорою водою.

Невицкое - Соколиные скалы

Дістатися до початку маршруту можна “місцевою електричкою” – залізничним транспортом, автобусним маршрутом Ужгород-Перечин до зупинки “Невицьке”. Тим, хто прибув в с.Невицьке громадським транспортом необхідно перейти на лівий берег р.Уж через підвісний пішохідний міст і пройти до місця розташування декількох невеликих ресторанчиків. Для тих, хто вважає за краще добиратися до туристичних місць автомобілем рекомендуємо наступний маршрут з м.Ужгорода: автодорога T 1403 Ужгород – Ужоцький перевал (північно-східний напрям, у бік м.Перечин, смт.В.Березный); перед знаком с.Невицкое (13 км) повернути направо у напрямі річки Уж (південний напрям). Від повороту дорога веде прямо до торгового центру зони відпочинку. Машину можна залишити на автостоянці.

Карта Невицкое - Соколиные скалы

Тут можна запастися водою, продуктами харчування. До послуг відпочиваючих тут знаходиться громадський туалет. Звідси, з центру зони відпочинку ужгородців, починається наш маршрут у південно-східному напрямі, вгору уздовж струмка. Рухатися треба курсом 113° ( 2.3 км), спочатку асфальтовою, потім ґрунтовою дорогою, не звертаючи на перехрестях і поворотах. Далі вибрана дорога закінчується стежкою, яка перетинає струмок і йде вгору вгору (вправо) в південному напрямі (178°).
З цього місця, належить пройти близько 500 метрів стрімким схилом через буковий ліс. Закінчується стежка на перетині з лісовозною дорогою. Вийшовши на дорогу поверніть наліво на схід (курс 60°). Через 1.3 км дорога виходить на поляну (висота 520 м.н.р.м.), перетинаєте її в північно-східному напрямі (курс 40°), потім через 650 м йде управо( на розвилці доріг) курсом 122° на південний схід. Далі дорога приводить на поляну (вирубку) з північного боку. Йдете стежкою вліво на південний схід (курс 119°). Від цього місця до гори Анталовецька Поляна близько трьох кілометрів. Через 600 метрів міняємо курс руху на 162°. Пройшовши наступних 200 метрів, перетинаємо поляну і заходимо в ліс з величезними деревами буку і грабу. У лісі наша дорога в основному лежить за курсом 107°. За 200 метрів до виходу на вершину Анталовецька Поляна, дорога змінить напрям на північний. І ось ми на вершині гори Антоловецкая Поляна.Высота Соколиных скал достигает около 30 метров от подножья Анталовецька Поляна є початковою вершиною вулканічного масиву Синяк, що лежить між містами Ужгородом і Свалявою.
Наступна контрольна точка маршруту – гора Світильник, до якої треба пройти 3.5 км. Перетинаємо поляну гори Анталовецька Поляна, виходимо на лісовозну дорогу і повертаємо праворуч ( курс 92°). Дорога йде вниз і повільно міняє напрям у бік північного сходу (курс 64°), а через 600 метрів вигинається в напрямі 111°. Після наступних 300 м дорога лягає на курс 85°, а через 1км. звертає на північ (курс 11°) в сторону г.Світильник.
Незабаром, попереду відкривається горизонтальна поляна, вкрита високою травою і заросла молодими деревами. Це і є Світильник. Ліворуч від дороги, в метрах 30-40, знаходиться джерело. Тут хороше місце для привалу, нічлігу. Багато туристичних груп люблять зупинятися на цій поляні. У серпні-вересні тут багато ожини.

Коментувати

Використання матеріалів сайта можливе лише при наявності активного посилання на  http://carpaty.net